ویژگی های دمنوش چای سبز و گل گاو زبان نیوشا

• نرم کننده مجاری تنفسی، بهبود سرماخوردگی، بی اختیاری دفع ادرار، کاهش التهاب و ورم کلیه
  • تقویت حواس پنجگانه، نشاط  آور و ضد اضطراب
  • آرام بخش و تسکین دهنده اعصاب
  • مقابله با روماتیسم
  •  ضد سرطان

دمنوش چای سبز و گل گاو زبان نیوشا

دمنوش چای سبز و گل گاو زبان نیوشا در درمان دردهای ناشی از سنگ کلیه و دفع سنگ مثانه نیز بسیار مفید است. اگر دچار آلرژی های فصلی می باشید توصیه به مصرف دم کرده گل گاوزبان است. دم کرده گل گاوزبان برای درمان جوش های دهان و آفت دهانی بسیار نافذ است.

خواص و اثرات گل گاو زبان

گل گاوزبان دارای طبیعت گرم و اثر نشاط آور، مقوی تمام بدن و آرامش بخش است. گاهی اوقات سرفه های فصل سرما را هیچ قرص و شربتی درمان نمی کند اما تجویز یک جوشانده سنتی مانند گل گاوزبان به صورت مرهمی قوی عمل خواهد کرد. دم کرده گل گاوزبان را به همراه کمی لیمو عمانی، یک دمنوش مناسب برای مقابله با سرماخوردگی است. این دمنوش به شرط ترش نبودن بخصوص در ابتدای شروع علایم سرماخوردگی، یک نوشیدنی مناسب برای بهبود حال بیمار است. گل گاوزبان در درمان سرفه های مزمن، وقفه های تنفسی و آسم های خفیف نیز موثر است.

زنان باردار بایستی از مصرف گل گاو زبان در ایام حاملگی خودداری نمایند. چرا که به علت داشتن آلکالوئیدها ممکن است باعث آسیب به جنین شود.

گل گاوزبان، بهترین داروی گیاهی جهت درمان ناراحتی ها ی اعصاب شناخته می شود. منیزیم موجود در گل گاوزبان ضد سرطان بوده و به دلیل داشتن “آلکوالویید” می تواند در رفع حساسیت و التهاب و مقابله با روماتیسم موثر واقع گردد. این گیاه برای رفع سرماخوردگی، بی اختیاری دفع ادرار، کاهش التهاب و ورم کلیه مفید است. جوشانده و دم کرده این گیاه، حواس پنجگانه را تقویت کرده و نشاط  آور و ضد اضطراب است. از دیگر خواص گل گاوزبان می توان به تصفیه کننده  خون، ضداسپاسم، محرک غدد آدرنال، مقوی قلب و عروق، نرم  کننده مجاری تنفسی، خلط  آور و مسهل اشاره نمود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دمنوش چای سبز و گل گاو زبان نیوشا ۲۰ عددی”

Your email address will not be published. Required fields are marked

محصولات مرتبط